Bu Blogda Ara

14 Şubat 2015 Cumartesi

Wet n wild tekli farları

Eveet bugün size kullanmakta olduğum wet n wild ın tekli farlarını yorumlayacağım.
İlk olarak bende 4 rengi mevcut.
panther
envy
nutty
brulee

Sanırım brulee yi duymayan, kullanmayan kalmamıştır. Gerçekten çok amaçlı kullanılabilecek minik mi minik, güzel mi güzel fardır kendisi. Ben nemlendiricimi sürdükten sonra bunu uyguluyorum göz kapaklarıma.
Anlamsız yağlanmayı ve parlamayı önlediğini söyleyebilirim. Ayrıca bazen kaş altlarıma da sürüyorum. Hatta bir kere göz altımı sabitlemek için bile kullandım. Yani gerçekten çok amaçlı. Ne yönde kullanmak isterseniz o kalıba girebiliyor. Hele ki fiyatına göre muhteşem diyebilirim. Brulee nin yapısı mat ve içinde kesinlikle ışıltı, parlaklık hiç bir şey yok.



Nutty ise böyle hafif sedefli, parlak bir kahve tonu. Ben ki kahve aşığı bu ürünü çok sevdim. Aslında ışıltıyı bazen abartı bulup hep mat kullanmak istesem de bu üründe çok dikkatimi çekmedi bu. Tam bir geçiş tonu gibi. Ne çok sert bir rengi var ne de çok yumuşak. Tam kıvamında. 



Gelelim envy ye. Benim kahverenginden başka sevdiğim ne renkler var acaba diye düşünürsem kesinlikle yeşil gelir aklıma. Ama öyle her yeşil değil. Bu yeşili ilk gördüğümde brulee yi almaya gitmiştim ve bunu görünce direk düşünmeden aldım. Rengi çok hoş gerçekten. Hele ki nutty ile kombinlendiğinde çok hoşuma gidiyor. Bu far da hafif sedefli. Ama gerçekten aşırı durmuyor. 



Ve bir diğer farıda panther. Bu far bildiğimiz siyah. Ben siyah farı eyeliner çekmek için kullanırım. Yani jel yada likit eyeliner ı çok kullanmam genelde far yada kalemle çekerim. Çok çok beğendim fakat bu far için şikayetim yok diyemem. Bir kere yapısı çok sert yani alırken uğraştırıcı. İkincisi ise neden bilmiyorum belki de çok kirpik dibine sürdüğmdendir ama bazen gözlerimde yanma yapıyor. Ben lens kullanıyorum ve bu olunca bir süre kullanmayı bıraktım. Ama şimdi yine arada kullanıyorum. Rengi çok sertte değil çok yumuşakta. İçinde ışıltı varmış gibi görünse de sürünce çok belli olmuyor. 



Ama ne olursa olsun benim hoşuma giden farlar 4 üde. Mesela comfort zone da kullanıyorum ama onların simleri, ışıltıları bana fazla geliyo biraz. Kişisel bir şey tabi :) 
Mavi renginide denemeyi düşünüyorum. 
Almayı düşünenler olursa fiyatları gerçekten performanslarına göre çok uygun. Sanırım 6-7 tl. 

uygun fiyatlı farlar





2 yorum:

  1. Hepsinin de rengi çok güzelmiş cnm ;)
    Yeni bloğunu takibe aldım :)

    YanıtlaSil