Bu Blogda Ara

14 Şubat 2015 Cumartesi

8 ürün 10 parça alışverişim :)

Herkese merhabaa,
Bugün ihtiyacım olan ve de denemek istediğim bir kaç ürün aldım.Resimde görüldüğü üzere sırasıyla,
•Sebamed anti ageing q10 gözaltı kremi
•Bioderma sensibio h2o
•Bebak acı badem sütü
•Bioblas saç dökülmesine karşı şekillendirici krem
•Dalin pratik tatil seti
•Golden rose lipstick no:75
•Garnier esas bakım günlük nemlendirici krem
•Nivea aqua effect besleyici günlük bakım kremi(kuru ve hassas ciltler)
Eveet ilk olarak,
•Sebamedin 28 günde kırışıklıkları azalttığını vaaddettiği gözaltı kremi. Açıklamalarında +30 diyor fakat kullananlar etkisinin düşük olduğunu ve 20li yaşlara daha iyi geleceğini yazdığı için bu kremi kullanmaya karar verdim. Benim çok gözaltı problemim yok. Göz numaram büyüdüğünde lensimi direk değiştiremedim. Buda gözlerimi kısarak bakmama sebep oldu ve kaz ayağı dediğimiz çizgilenmeler meydana geldi. Ben hem iyi nemlenmesi hemde kaz ayaklarını azaltması için bu kremi aldıö. Bakalım memnun kalıcak mıyım? :)
Fiyatı: 22.75 tl

•Bioderma sensibio h2o daha ilk kullanışım olucak. Bu kadar övgüyle bahsedilen ürünü çok merak ettiğim doğrudur:) Ne zamandır alıcam alıcam diyodum artık bugüne kısmetmiş. Kullananların %90 ı memnun. Umarım bende aynı etkiyi alırım. Bu arada bunu almadan 2 ürün arasında kalmıştım. İlki bioderma ikincisi ise la roche posay. Bu bitince birde onu denemeyi düşünüyorum :)
Fiyatı:35 tl

•Bebak ın bu ürününü yine bloglarda çok gördüğüm için denemek istedim. Kendisi her yere kullanılıyor fakat ben göz makyajı için kullanmayı düşünüyorum. 
Fiyatı:4.5 tl

•Bu ürünü saçlarımın dökülmesine nasıl etki edebilir düşüncesiyle aldım. Önceden hiç görmemiştim ki zaten bu ürünlere çok bakmam. Denemek amaçlı kullanmayı düşünüyorum.
Fiyatı:8.50 tl

•Dalin tatil setinde dalin nemlendirici, şampuan ve yağı var. Şampuanı fırça temizliği için kremide el ve kol için aldım. Bebek ürünlerine bayılıyorum. Hele ki dalinin kokusu bir ayrı :) yağıda bacaklarıma sürerim dedim ama umarım kullanırım. 
Fiyatı:12 tl ama ben indirimde 9 tl ye aldım.

•Kahverendi tonlar benim canııım. O kadar çok seviyorum ki anlatamam. Yine bir parlatıcı kıvamında kahverengi ruj buldum ve attım sepete :) yapısı yumuşacık. Çok kalıcı değil ama olsum, rengi yeter :) 
Fiyatı:13.5 tl

•Garnier ın bu nemlendiricilerini çok seviyorum. Çok az bir miktarı bile yüzünüze yetiyor. Yumuşacık güzel kokulu bir krem. 
Fiyatı aklımda değil :)

•Son olarakta nivea günlük bakım kremi. Açıkçası niveanın ürünlerini seviyorum. Yıkama jellerim acnecinamide ürünlerimi alana kadar hep nivea idi. Halada arada kullanırım. Deneme amaçlı aldım :) 
Fiyatı: sanırım 20 tl ama ben indirimde 10 tl ye aldım. 

Aslında aldığım 2 ürün daha oldu ama onları biraz daha kullanıp öyle yazıcam. Kendileri acnecinamide yıkama jeli ve peelingi. 


Sizinde yeni aldığınız, kullanıp memnun kaldığınız ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum :) 



3 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan cnm hepsini iadei ziyarete geldim bende . bu arada seni 8 mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davet ediyorum katılırsan çok sevinirim. hem farklı blogger arkadaşlarla tanışmış olursu sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil