Bu Blogda Ara

14 Şubat 2015 Cumartesi

Miniiik alışverişim ❤️

alışveriş listesiMerhabalaar, bugün yine bir şeyler aldım. İlk olarak cc krem aldım. İlk cc krem deneyişim olucak. Onun için çok heyecanlıyım :)
Diadermine cc krem. İlk olacağı için çok bir bilgim yok cc krem hakkında, kullandıkça ve yenilerini aldıkça yorumlarımı yapıcam. Bu arada migrostan 11 tl ye aldım indirimde. Sanırım birkaç gün %50 indirim var krem, yüz yıkama jellerinde. Bakabilirsiniz yakınınızda varsa :)
İpek marka pamuk aldım, makyaj temizleme pamuğum bitmişti ihtiyaçtan kaynaklı bunu bulup aldım :)
Son olarakta kil aldım. Kilin gerçekten yüze çok iyi geldiğini herkes bilir.
Hassas yüzlü olanlar haftada 1 kere kullanabilir ama ben bir ara sivilcem varken doktorum 2-3 günde bir yap ki kurut sivilcelerini demişti. Vaktim oldukça yapıyorum ben. Size de öneririm. Özellikle bu şekilde almayı öneriyorum çünkü hazır kutulardaki kil maskeleri sanki hiç doğal değilmiş gibi. Örnek olarak, hazır kili yüzüme sürdüğümde, sanki yüzümü balon gibi sisiriyolar gibi oluyor, buda pek doğal hissettirmiyor tabi :) tercihim hazır olmayanlardan yana ama müsait olmazsanız hazır olanıda yapabilirsiniz :) 

2 yorum: