Bu Blogda Ara

14 Şubat 2015 Cumartesi

The balm time balm yüz bazı

yüz bazıŞimdi size yüz bazı hakkında çok bir geçmişi olmayan biri bu yazıyı yazıyor :D Aslında çok kullanmak istiyorum çünkü hem makyaj ciltte fazla kalıyor hemde kullandığımız ürünler birden yüzümüze nüfuz etmiyor ama sanki sürüncede böyle kat kat makyaj yapmış gibi hissediyorum :(
 Bazı özel günlerde yada sivilcelerimin üzerine makyaj direk gelmesin dediğim zamanlarda the balm ın yüz bazını uyguluyorum.

Yapısına gelecek olursak asla krem gibi akışkan değil. Bildiğiniz şeffaf. Yapısı bildiğiniz böyle nasıl denir kadife mi diyim kaşmir dokunuşu mu diyim bilemedim. Mesela flormar bazını biliyorum. O bildiğiniz krem yani :D the balm bu konuda çok farklı. Yüzünüze sürünce yumuşacık oluyor. Bu hissi seviyorum ne yalan söyliyim :) Makyajı çok uzun süreler yüzümde tutuyo diyemiyeceğim çünkü ben bunu çok test edemiyorum. Ellerim bir şekilde hep yüzümde oluyor. Ama yinede sürmediğim haline göre tutuşu çok iyi. 



Sonuç olarak ben bu şekilden ziyade bide daha kremsi yapıda ürün denemeyi düşünüyorum. Kullandığınız, memnun kaldığınız bir ürün varsa paylaşırsanız sevinirim :) 

22 yorum:

  1. Makyaj bazı kullanmaya hep bir önyargım var benim silikonlu ürünlerden uzak duruyoruz ama sırf gözeneklerimiz kapansın diye silikonlu makyaj bazları alıyoruz bu tezatlık kafamı karıştırıyor biraz :) Bi alışverişimde Loreal Magic Blur testerları verilmişti o kremsi yapıda bir ürün pek yüzü yumuşatmıyor ama gözenekleri güzel gizliyor testerlarına bakabilirsin sende :)

    Takipteyim bana da beklerim :)
    Süslü Şirine Blog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Testerları o kadar zor veriyolar kii :) keşke alabilsem. Bulabilirsem standda denerim artık bende, sağol canım önerin için. En yakın sürede bakıcam çünkü bende kremsi yapıda ürünleri daha çok seviyorum :)

      Sil
  2. Flormarın standında bana yüzbazıyla makyaj yapılmıştı, o gün herkes makyajımı sormuştu ne sürdün diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende flormarda makyaj yaptırmıştım, baz pudra allık falan. Çok çok hoşuma gitmişti ama çok mu krem gibi diye düşündüm. Aslında almayı düşündüğüm bir üründü :) ah şu kararsızlıklar :)

      Sil
    2. Evet kararsızlıklar çok fena, yüz bazını da blog satışıma koyacağım hiç kullanmadım. Üşengeç olduğumdan flormarın fix plus sıkmak daha pratik geliyor bana :)

      Sil
    3. Fix plus nasıl canım memnun musun :)

      Sil
    4. Canım ben beğendim, yüzü biraz kurutuyor gibi geldi bana yani yüzümde bir gerginlik oluyor ama makyajı sabitlemesi hoşuma gitti. Bir daha alır mıyım ? Hayır. Çünkü artık kendim yapıyorum organik yollarla :)

      Sil
    5. Gerçekten mii? Nasıl yapıyosun canım linki falan varsa verir misin :))

      Sil
    6. Gercekten :) Blogumda ust bolumde DİY bolumu var canim. Orada gliserinle fix plus yapimi postunu okuyabilirsin

      Sil
  3. Merhaba, bir keşif etkinliğinde gördüm blogunuzu, bende bloguma beklerim ayrıca keşif etkinliğimede katılımınızı dilerim..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Baktım canım, zaten seni takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öylemiş, haberim yoktu ne güzel bir tesadüf oldu bende takipçin olmuş oldum böylelikle :)

      Sil
    2. Aynen canım böyle güzel tesadüfler çok hoş oluyor :))

      Sil
  5. Canım seni yeni takibe aldım. eğer sen almadıysan beklerim. Blogun hayırlı olsun...
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Çok sağol canım :) takipteyim :)

    YanıtlaSil
  7. Hergün çok düzenli olarak kullanırım yüz bazını ve çokda memnunum .Gün içerisinde malesef işim dolayısıyla makyajımı tazeleyemiyorum ama makyaj bazı kullanmaya başladıktan sonra bu sorunum kalmadı akşama kadar ilk andaki gibi kalıyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım kullanınca gerçekten gözle görülür bir kalıcılık oluyor, sen hangi ürünleri kullanıp memnun kaldın? :)

      Sil
    2. Ben şuan Rimmelin yüz bazını kullanıyorum çok memnunum normalde allerjik yapım vardır öyle herşeyi süremem hemen kaşınmaya başlarım ama bunda öyle bir etki görmedim deneyebilirsin bence.

      Sil
    3. sağol canım deneyeceğim en kısa sürede :)

      Sil
  8. makyaj bazı kullanmak gerçekten makyajı daha kalıcı hale getiriyor bu bir gerçek yazın çok iyi olmuş cnm bende almayı düşünüyorum. senin bahsettiğin yani kremsi mat baz oluyor denersen yorumunu beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir yazı olmuş, bende kullandım bu bazı, makyaj için iyi bir zemin hazırlıyor fakat dermatologum slikon içeren ürünleri sürekli kullanmamamı tavsiye etmişti. Aklında bulunsun.
      Sevgiler.
      yeşil rimel

      Sil