Bu Blogda Ara

16 Şubat 2015 Pazartesi

kas ürünlerim :)

Bugün kullandığım kaş ürünleriyle karşınızdayım :) Benim kaşlarım seyrek ve kalındı. Ben biraz incelttim eski haline göre ama seyreklik ve hafif renk açıklığım değişmedi tabi :) Her zaman olmasa da kaş ürünlerimi uyguluyorum çoğu zaman. Bunların içinde kaş farı, kalemi, sabitleme maskarası var.
Ben başlarda kalem uyguluyodum daha sonra kalem kaşları döküyo denince fara geçtim sonra tekrar pudralı bir kalem görünce dayanamadım falan :) Yani değişken bir anlayışım var. Kullandığım ürünler;
•flormar kaş kalemi
•flormar kaş farı
•missha kaş kalemi
•golden rose şeffaf maskara

missha nın kalemi çok yumuşak, bb krem alırken kaş kalemide uyguladım çok hoşuma gitti zaten pudralıymış sebebi o sanırım :)

zaten arkasında aparatıda var çantanıza atıp başka bir şeye ihtiyaç duymayabilirsiniz.
kaş farı uygularken çok rahat oluyor. uyguladığım fırçanın resminide paylaştım.
kalemin düzgün uygulanması lazım, sanki kaş çıkıyomuş gibi çizmek gerekir. buda uygulamayı fara göre daha da zorlaştırıyor.
kaş farı yada kalemi uyguladıktan sonra ise golden rose un şeffaf maskarasını kaşlarıma sürüyorum. şekli daha doğal gözüküyor hemde sabitlenmiş oluyor :)











kullandığım kaş ürünlerim



12 yorum:

  1. bende wetn wild kaş kitini öneririm canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elim sürekli ona gidip her alacağımda zaten farım var diye hep bıraktım ama çok merak ettiğim bir ürün :) deneyeceğim canım sağol :)))

      Sil
  2. Hiç sevmiyorum ya kaş maskarasını :( Elim arada yüzüme gidiyor gıcık ediyor beni bu yüzden kullanmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım zaten ben fırçasını kabına sürüp baya azaltarak kullanıyorum yoksa kaşlarımda ıslak jole sürülmüş gibi oluyor :D

      Sil
  3. Kaş ürünleri bende sıklıkla kullanıyorum gür ve kalın kaşlarım olmasına rağmen ben boşluk açıp yinede kullanıyorum:) Rimmel kaş kalemini kullanıyordum en son, ama geçenlerde kaş maskarasını aldım cidden keşke daha önce alsaymışım dedirtti bana, yazısınıda yazmıştım hatta bence onuda denemelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o ürünü ben watsonsta gezerken gördüm ama ne yazıkki çalışanla küçük bir renk tartışmamız yüzünden sinirlenip almadım. Ama kesinlikle deneyeceğim, çok sağol önerin için :)

      Sil
  4. bide rimmel london un kaş maskarasını dene canım ben çok memnunum seninde yorumlarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda blogumda olucakk tatlıım :))

      Sil
  5. Ben de Essence'in kaş kalemini ve şeffaf maskarasını kullanıyorum Golden Rose'da da şeffaf maskara olduğunu bilmiyordum denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  6. İçerisinde renkli renkli tanecikleri var benim resmimde ne kadar kararmış gözükmese de :) kirpikleri besliyormuş ama ben kaş için kullandım çoğunlukla :)

    YanıtlaSil
  7. Sabitleme mascaralari ise yariyor mu, memnun musunuz?

    YanıtlaSil
  8. Açıkçası ben bunu sabitleme amaçlı almamıştım ama daha sonra onun için kullandım :) tek bu ürünü kullandım bana göre iyi memnunum ama daha başka ürün denemediğim için karşılaştıracağım bir ürün yok malesef :)

    YanıtlaSil