Bu Blogda Ara

14 Şubat 2015 Cumartesi

Sudocrem ❤️

Evet uzun süredir alıcam alıcam diyip bir türlü fırsat bulamadığım bir ürünü bugün alma fırsatını buldum. Sudocrem :)
Eminim hepiniz bu kremi bir defada olsa duymuşsunuzdur. Ben ilk kez yeğenimin pişik kremi olarak gördüm. Zaten bebek bakım kremi diye geçiyor. Çokta iyi bir krem olduğunu biliyodum fakat herkesin kullanabileceğini bilmiyordum. Sanırım yanık, pişik, egzama, sivilce izleri, sivilce vb birçok şey için kullanılabiliyor.
Bu kremi ben eczaneden aldım ama güvendiğiniz internet sitelerinden de temin edebilirsiniz. Aman son tüketim tarihine bakmayı ihmal etmeyin.
Kremin yapısına gelirsek, krem biraz yoğun. Mat beyaz bir rengi var. Biraz yağlı bir yapısı var. Eloşum(yeğenim) daha bir buçuk yaşında değil :) eline yüzüne bulaştırdığında yıkamak zorunda kalmıştık düşünün artıık :) Ben bölgesel kullanıyorum yani sadece sivilce ve izlerin üzerine. Tüm yüze kullananlar önermemiş çok ama maske yapmak amaçlı kullanılabilir arada diye düşünüyorum. 
Bu arada ilk alışım ama ilk kullanışım değil. Eloşun kreminden alıp sivilceme sürmüştüm bir defasında. Gerçekten inanılır gibi değil 4-5 saatte kızarıklığımı ve kabarıklığını hafifte olsa almıştı. Okuduğum yazılara göre sanırım sivilce izlerinin geçmesini sağlıyomuş düzenli kullanımda. Bakalım uzun süreli kullanıp deneyeceğiiiz :) 
Ürünün benim bildiğim 3 boyu var ama daha büyükleride olabilir. Benim bildiklerim 60gr, 125gr, 250gr. 
Ben 60 gr aldım fiyatı 13.50
Eğer denemek amaçlıysa küçük boyu ideal derim. Ayrıca kolay bitecek bir kremede benzemiyor. Yoğunluğu baya var çünkü :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder