Bu Blogda Ara

14 Şubat 2015 Cumartesi

Evde saç maskesi yapımı

Herkesin eminim gördüğü, bildiği, belki yaptığı bir maske tanıtıcam size. Ben biraz farklı yağlarda karıştırdığım için yazmak istedim :)
İlk önce saçımın uzunluğuna göre cezveye zeytinyağı koyuyorum. Bunu 1 dakikaya yakın ısıtıyorum. Kaynatmayın sadece saçınızın daha iyi emmesi için biraz ısıtın. 
Daha sonra ısınmış yağa ben saçımın uzunluğuna göre yaptım, 
3 çay kaşığı badem yağı
3 çay kaşığı hint yağı
1,5 çay kaşığı argan yağı 
1 yumurta 
1,5 tatlı kaşığı da bal ekledim.
Hepsini güzelce karıştırdım. Zaten zeytinyağının sıcağında bal da eridi. İyice sıvı bir kıvam aldı. Saçımı hafif nemlendirdim. Daha sonra kökten uca doğru saçıma yedirirken masajla etkisini güçlendirdim. Önceden hazıladığım strecimi saçıma güzelce sardım. Boynumada havlu aldım ki yağlar akmasın. Ki dikkatli olun zeytinyağının bulaşması pek hoş olmuyor :) 
Sarsıktan sonra da vaktinize göre, benim 1 saat beklettiğimde oluyor 5 saatte :) yani boş vaktinize bağlı bir durum. 
Saçınızı sakın ha sıcak suyla yıkamayın. Ilık suyla durulayın. Sonuçta saçınızda yumurta olucak :))) 
Saçlarınız bakımlı gözükecek ve yumuşacık olucak. Haftada 1 kere veye 2 haftada 1 kere yapabilirsiniz. Unutmayın cildimizin ne kadar bakıma ihtiyacı varsa saçlarımızın da o kadar ilgiye, bakıma ihtiyacı var. 
Hepinize iyi gecelerrr :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder