Bu Blogda Ara

14 Şubat 2015 Cumartesi

Badem ve hint yağı ❤️❤️

Uzun kirpik isteyenler için yeni bir yağ kürü buldum. Bakalım umarım işe yarar. Bu yağları belki internet sitelerinde de okumuşsunuzdur.
Tamamıyle kaş ve kirpik için değil saç içinde kullanılıyor. Yani saç spreyinizin içine biraz katarak saç dökülmesini engelleyip daha güçlü saçlara sahip olmanın bir adımını atabiliriiz . Şahsen benim saçlarım ince telli ve kuru. Onun için çok özen göstermem gerekiyor, küçük bir dökülme hemen saçımda belli oluyor. Kıvırcık olması tabi anlaşılmasını biraz güç kılsada yine de dikkat etmek lazııım!!!

Buraya başladığımla ilgili yazı yazıyorum ki daha sonra ne kadar zamanda ne etkiler aldığımı sizinle paylaşayım. 
Aldığım yağlar,
hint yağı
badem yağı(tatlı) 
İkisini eşit miktarda karıştırıp her gece yatmadan kaş ve kirpiğime sürmeyi planlıyorum. Gözüm yandı diye belirtenler olmuş ama karıştırıp acı badem yağı almış olabilirler diye düşündüm. Bakalım bugün başlıcam. Ayrıca ben saç spreyime  eklemeyi ve de badem yağını yüzüme uygulamayı da düşünüyorum. Doğal temizleyici olarak kullananlar var bildiğim kadarıyla. Yine botalife ın %100 saf olan ambalajlı ürünlerini aldım. (Umarım gerçekten öylediiiir) 
Kullandıkça yorumlarım sizlerle olucaak 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder