Bu Blogda Ara

14 Şubat 2015 Cumartesi

Flormar terracotta pudra no:20

Herkese günaydıııın :)
Bugün cuma ne kadar tatilde olsakta yine de cuma deyince bir heyecan ki sormayın :) Gelelim bugünün konusu olan flormar terracotta pudranın güzelliklerinee :)
Bildiğiniz üzere terracotta pudra sıkıştırılmış, fırınlanmış pudra demek. Buda bizim bu ürünleri uzuncaa süreler kullanmamız demek. Zaten bir üründe uzun süre kalıcılığımı koruyamazken sanırım bu ürünü bitirmem yıllarımı alıcak :) 
İtiraf etmek gerekirse bu pudrayı başlarda hiç beğenmiyodum. Tabi bunun sebebi biraz ışıltı taşıması, tozumsu gibi durması falan diye düşünüyodum ama sanırım odamdaki ışıktan kaynaklıymış. Flormar standına gidip bu ürünü yüzüme uygulattırdığımda çok hoşuma gitti. Aslında kızı bıraksam beni un torbasına çeviricekti ama neyseki durdurabildim sürerken.
Şu standlarda yada mağazalarda acele yapıcam diye milleti palyaçoya çeviren görevlilerden tiksindim artık. Neyse konumuzdan çok sapmadan, kız biraz fazla uygulasada ben o ışıkta potansiyel gücü gördüm diyebilirim. Bir kere karşılaştıracak olursak bu pudra öyle alix avien terracotta gibi mat bitişli değil, hafiften ışıltılı böyle değişik bir görüntü veren pudra. Aydınlatıcı bile olabilir bence :) hafif aydınlatıcı sevenlere tabiiii :) yoksa o kadar parıltılı değil merak etmeyin. Ben no:20 yani en açık rengini kullanıyorum. Lisedeykende hep flormar pudralarını kullanırdım, ordan ilgim var bu markaya :) 
Flormar ürün için bu açıklamada bulunmuş,




Gelelim değerlendirmeye, 
Yumuşak bir yapısı olduğu doğru, güzel bir ışıltıyada sahip ama çok mat bitişli diyemem. Bunun içinde özellikle bu pudrayı sivilcelenmem olmadığı zamanlarda kullanmaya özen gösteriyorum. 
Ben sürdükten 5 dakika sonra aynaya baktığımda hoşuma gidiyor ama bir işim olsun biraz terleyim yada soğukta durayım kesinlikle tazelemem gerekiyo. Bu konuda dayanıksız. 
Ayrıca okuduğum birkaç yazıda ışıltılı pudraları gözenek problemleri olanların kullanmaması gerektiğini söylemiş bunuda ekleyim ki aklınızda bulunsun. 
İlginç ama bazı günler bu pudrayı sürüp dışarı çıktıktan sonra sanki pudra renk değiştiriyor gibi geliyor. Ama diyorum ya benim cildim soğuk havalarda kurur hatta bazen soyulur, eh doğal olarak pudramda bu durumdan nasibini alır yani. Bu konuyu baharda tekrar acıp bahar etkisinide yazıcam o zaman, havalar ılık olacak nasıl olsa :) 
Eğer sizinde yüzünüzde benim gibi soğuk havalarda kuruma hissi varsa ve bu pudraya sahip olmak istiyorsanız bahara erteleyin derim. Daha doğru ve güzel sonuçlarla karşılaşacağınızı umuyorum. "Kendiminde :)) " 
Gelelim bu pudrayı nasıl uyguladığıma. 
Ben genelde alta the balm shelter sürer üzerinede bu pudrayı geçerim. Ama sade sürmek istiyorum derseniz, bir makyaj bazı yada nemlendiriciyi sürüp üzerine sürebilirsiniz. Bu ürün için ben altına bb crem sürülmüş şekli tercih ederim çünkü mat bir bitişi olmadığından kızarıklıkları saklamada yeterli olamıyor. Ki zaten sivilcem çıktığı dönemlerde kesinlikle missha ve alix avien kullanırım :) 
Belki daha önceki yazılarda söylemişimdir hatırlıyamıyorum ama ben genelde beyaz teni daha çok severim. Eh haliyle kullandığım ürünlerinde tenimle aynı tonda beyaz olmasını isterim. Ama ne yazıkki olamayabiliyor. Flormarda olduğu gibi. Sanki rengimden bir tık daha koyu gibi geliyor ama işte ışıktan ışığada fark oluyor. Ama ben bunu umursamıyorum çünkü yapısı bunu belli etmiyor :) 

Tekrar alır mıyım?
Eğer bitirebilirsem!! evet alırım :) 
Bazı uyuşamadığım kısımlar olsada genel olarak beğendiğim bir marka ve beğendiğim bir ürün. 

Ayrıca ambalaja gelicek olursak flormarın her zamanki sağlam ambalajları diyebilirim :) Ürünü güzel bir korumaya alması tabiki de çok önemli. Sonuçta anlık dikkatsizlik bir ürünü hiç kullanamamaya sebebiyet verebilir. Aman dikkat!! 

Dipnot: Ben bu pudrayı süngerle dağıtmaktansa fırçayı tercih ediyorum. Yüzüme daha homojen yayıldığını hissediyorum öyle olduğunda. Eh dağılımı iyi olunca daha da normal bir görüntü sağlıyor diyebiliriz. 



Uygulanmamıs hali

Uygulanmış hali


Süngerle sürdüğüm için rengini biraz koyu gösterdi. Fırça darbeleri daha doğal görünüm sağlıyor. 

Ayrıca flormar terracotta pudrayı flormar standlarından, bazı gratislerden veya rossmanndan bulabilirsiniz. Ben flormar standından 37 tl ye aldım. 

Görüşmek üzereee 

2 yorum:

  1. Fiyatı çok fazla be bacııııım, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım :) aslında haklısın biraz fazla ama rossmannda yada bazı gratislerde flormar var. Eğer indirimde erkenden gidersen 20-25 tl gibi bir fiyata alabilirsin :) dipnot: ben daha flormar mağaza ve standlarında hiç indirime girdiğini görmedim bu arada

      Sil