Bu Blogda Ara

13 Şubat 2015 Cuma

Kahverengi rujlarım ❤️

Eğer sizde benim gibi kahverengi hayranıysanız her yerde  "ya bunun kahverengisi var mı acaba?" diye soruyosanız
size en sevdiğim sizinde alabileceğiniz kahverengi rujlarımı tanıtıcağım.
Kahverengi rujlarım;
•Pastel no:55 
•Pastel no:62
•Wet n wild E549A java
•Avon colortrend beige star 
•Pastel star lips bella no:505

İlk olarak; 
•Pastel star lips bella no:505

Kahverengiyi hiç sevmeyen arkadaşım bile bu rengi çok beğendiğini itiraf etti. Çünkü mat bir bitiş değil sanki parlatıcıyla sürülmüş gibi bir his bırakıyor. Kremsi bir yapısı var, dudaktaki kusuru belli etmiyor. Mesela dudağınızı yediniz ki ben fark etmeden çok yaparım bunu. Bu rujun yumuşak ve nemli yapısıyla kolayca bu sorunu halledebilirsiniz. Ambalajı zaten o kadar şeker ki içi pembe dışı aynalı gri :)  
Fiyatı indirimsiz 12.90 , gratis ve watsonstan alabilirsiniz.



•Pastel no:55 

Pastelin klasik rujlarııı. Eskiden annelerinizin makyaj çantasından alıp sürdüğümüz rujların bir kokusu vardı ki sormayın bayılırdım. O ruj kokusu meğersem bu serinin kokusuymuş :* 
Star lips gibi nemli bir yapıya sahip olmadığını dudağınıza sürerken hafif kurutmasından anlayabilirsiniz. Bu rujun mükemmel bir etki yaratmadı için pürüzsüz dudaklara sahip olmamız gerek diye düşünüyorum. Ama yine de bu renk vazgeçilmezim. En sevdiğim kahverengilerim arasında ön sırada yer alır. Ayrıca kahverengiliği toprak rengi kıvamında. Kalıcılığı ise star lipsten çok daha iyi. Sanki sürünce dudağa yapışıyor :) Ürün 5 gr
Fiyatı 10.90, gratis ve watsonstan alabilirsiniz.


•Pastel no:62 

Buda yine klasik rujlarımızdan. Açıkçası niye bilmiyorum ama bu ruj 55 numaraya göre daha yumuşak daha kremsi yapıda. Hiç değilse bana öyle geldi :) Bunun rengi ise daha kırmızımsı kahverengi gibi. Eğer denerseniz dediğim tonu daha iyi anlarsınız. Star lipsle karşılaştırması yine no:55 gibi. Yeni aldığım bir ruj ve severek kullanıyorum. Ürün 5 gr
Fiyatı 10.90, gratis veya watsonstan deneyip alabilirsiniz.




•Wet n wild E549A java

Hafif , çok hafif ışıltılı bir ruj. Almak için biraz aramam gerekti diyebilirim. Star lips ile pastel klasik rujun arasında yumuşak bir yapısı var. Sürerken yorulduğumuz rujlardan değil. Sürümü kolay dudağı kurutmayan türden. Ama ambalaj olarak wet n wild rujlarını hiç sevmiyorum. Çok dayanıksız. Ayrıca çokta doğal bir görünüm sağlıyor. Mesela pastel rujları sürünce bir parlaklık ve matlık veriyor ama  bu ruj sanki kendi halinizmiş gibi sizi doğal gösteriyor tabi rujlar dudak rengiylede alakalı bir durum olduğundan siz yinede deneyip gözlemleyin. (Bu arada ruj denerken yanınıza bir adet peçete alıp sürmeden üzerini silmeniz sizin açınızdan daha sağlıklı olacaktır ) 
Fiyatını hatırlamıyorum falan indirimde çok uygun bir fiyata düştüğünü hatırlıyorum. Ayrıca gratisten temin edebilirsiniz.



•Avon colortrend beige star 

Bunu yıllar önce avondan almıştım. Tabi o zaman avon çok popülerdi her ay dergiler gelir alınacak ürünler seçilirdi. Hep bir kullandığım parfüm indirimdeymiş polemiği falan filan iştee:) benim avondan aldığım nadir rujlardan kendisi. Çok hafif yani daha nude tonunda bir kahverengi. Hafif ışıltılı. Biraz kuru bir yapısı var. Pürüzsüz dudakta çok hoş duran bir renk. Avonda hala satılan bir renk diye biliyorum isterseniz alabilirsiniz hatta fiyatı şu an 5 tl diye aklımda kalmış.





Gördüğünüz gibi diğer kahverengilere göre daha açık sanki turuncumsu gibi :) 


Kahverengi sevenlere küçük bir dipnot: eğer bu rujları kullanmadan ruj tonundan bir ton açık yada çok yakın da olabilir dudak kalemi kullanıyorsanız, ilk önce dudağınızı nemlendirin, daha sonra dudak sınırınızı çizin, sonra hafif içlere de kalemden sürün, yani dudağınızı boyayın hafiften. En son rujunuzu sürün. Rujunuz daha güzel bir renk alıyor ve kalıcılığı daha da artıyor. 

En son olarak grup içerisine almadım ama niveanın lip ini çok beğeniyorum. Bittikçe alıyorum kendisini. Kahve tonlarında çok güzel bir parlatıcı. 10 ml




Son bir karşılaştırma yapacak olursak; 
•Pastel klasiklerin kalıcığını çok beğeniyorum. En kalıcı olanda onlar zaten. Pastel star lips çok kalıcı değil parlak olmasıyla göz önünde olduğu için parlaklığı gidince işi bitiyor :) wet n wild iyi denilebilir, avon ise star lips ve wet n wild gibi tazeleme istiyor.
•Star lips vitamin b5 barındırıyor( hücre yenileme özelliği var) 



Söyleyeceklerim bu kadar, kendinize iyi bakıın :) 

2 yorum:

  1. Ben geldiiiiim, cicin uüur getirsin sana :) Kahverengi rujları çok severim. Toprak kadınıyım ne de olsa :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin canıım :) benim en sevdiğim tonlar gerçekten :*

    YanıtlaSil