Bu Blogda Ara

14 Şubat 2015 Cumartesi

Aktar Alışverişim ❤️

Eveet bugün küçük bir alışveriş yaptım.
*Yakın zaman önce hormon testimde birkaç değer fazla çıktı ve doktor ilaç verdi. Hormon ilaçlarıda malum biraz yan etkili olunca bende bitkisel yoldan halletmeye çalışayım diye düşündüm :)
Akzer diye bir markanın bayan çayını aldım. İçinde civan perçemi, hayıt tohumu, aslan pençesi, hibisküs, çoban çantası, papatya ve de adaçayı var. Direk karışımı vardı kendi demleyebileceğimiz ama günde 3 defa içmelisin diyince sallama daha rahat olur dedim ve onu aldım. İçerisinde 60 tane var ve fiyatı 21 tl. Bu çayı bayanlar özel günlerinde de tüketebilirler.
Zaten ambalajındada yazıyor.
*Geçen gün yazmıştım çay ağacı yağı diye ama sanırım benim aldığım %100 değildi. Eh oda bir etki sağlamayacağından bugün bakarken gördüm ve almaya karar verdiğim ürün botalife marka. Satıcı bunun birkaç damla ılık suyla 3-4 damla çay ağacı yağını karıştırıp tüm yüzümü bununla silmemi söyledi. Bakalım kullanıp etkilerini gördükçe yazarım :) Ürün 10 ml ve fiyatı 8 tl. 
Dipnot: Kokusu gerçekten çok kötü ama iyi geleceğine inandığımdan katlanıcam :)



*Gelelim uzun süredir araştırdığım argan yağınaaa. Saçlarım çok ince telli ve nerdeyse hiç maşa, düzleştirici kullanmamama rağmen sürekli kırıklar. Eh bide kıvırcık olduğundan çok kestirmekte istemiyorum. Yukarda da demiştim, hormon sorunu bende sivilce ve saç dökülmesine sebep olduğundan saçlarımda baya azaldı diyebilirim. Buda beni çok rahatsız etti. Bende bu yağı kullanmaya karar verdim. Gerçeğini bulmak zor diyolar ama bizde mecburen piyasada olanlarla yetinicez :) ambalajda %100 saf yazıyo ve kokusu da rengide anlattıkları ölçülere uyuyor. Umarım gerçektir ve saçlarıma iyi gelir. Bunuda kullandıkça size yazıcam. (Ayrıca satıcı %100 olmayan hiçbir malın üzerine %100 yazılamaz, çok büyük cezası var içiniz rahat olsun dedi ama bakalım ) 
Buda yine botalife marka bir ürün ve 50 ml , 20 tl. Fiyatı gerçek diye satılan argan yağlarına göre az gibi ama kutuda öyle yazınca bir deneme fırsatı verdim kendime. Bu arada üretim yeri Isparta gözüküyor.

Açıkçası bu markanın ürünlerini beğenirsem Ankaraya dönmeden alışverişimi yapar giderim. İçimden bir ses de beğeniceksin diyo ama bakalım :)

Benim alışverişim bu kadarr.

İyi geceleer :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder