Bu Blogda Ara

14 Şubat 2015 Cumartesi

Flormar jumbo kalem far

akmayan kalemMerhabalaar :) yarın sabah 8:30 da spora kalkacak olmama rağmen yazıma başlamak istedim. Görüntüleri yarın çekip paylaşıcam tabiki. Bu arada saat 03:24 :)
Evveeet, gelelim hoşuma giden o indirimde "ya diğer renklerini niye almadım" diye
sorduran göz kalemi yada farına. Yapısı kalın olduğundan far diye geçiyor. Flormar jumbo kalem far.
İlk olarak ince uygulamalara çok müsait değil ama eliniz alışınca bu sorunun üstesinden gelebiliyosunuz. 
Yapısı çok yumuşak, sürerken gözünüze hiç bir şekilde zarar vermiyor.
Kalıcılık konusunda benim göz kapaklarım biraz yağlı ve ben baz yerine hafif ten rengi farla sabitliyorum ama yinede uzun sürede elimi sürdüğümde az yapıdada olsa ürün geliyor ama diyecek olursanız nasıl diye, benim bu yağlı gözümde bile bu kadar duruyorsa gerisini siz düşünün. ( çok ilginçtir ki göz kapağım yağlı, kaş altımda kuru ) kalıcılığı çok beğendim. Özellikle göz kapağı kuru olanlar çok daha memnun kalacaktır.
Renkleri çok güzel. Ben kahverengi ve güzel bir koyu yeşilimsi rengi aldım. Ama sanırım açık yeşil, mürdüm, siyah, mavi gibi renkleri de mevcut. 
Çok çabuk sabitlenen bir kalem. O yüzden eğer dağıtıp gölge vs şeyler yapmak istiyorsanız elinizi çabuk tutmakta fayda var. 

Ben çok ama çok beğendim. Ankaraya döndüğümde ilk işim mavi ve mürdüm renklerine bakmak olucak :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder