Bu Blogda Ara

13 Şubat 2015 Cuma

Alix avien terracotta pudra

alix avien terracotta pudra, kapatıcı pudra
Eveet az önce yazımda missha m perfect cover bb cremi pudrayla sabitlediğimi yazmıştım. Gelelim o pudraya. Bugüne kadar maybelline, flormar, golden rose, rimmel, the balm gibi ürünleri kullandım. Memnun kaldıklarım elbette ki oldu ama böyle tam mat bitişli bir pudra arayışındaydım. Gelelim o pudrayaa..
Alix avien terracotta pudra no:5 (ben almaya gittiğimde 1 numara alıcaktım çünkü okuduğum kadarıyla en açığı o diye biliyodum, ama watsonstaki bayan 5 in yeni çıktığını ve daha açığı olduğunu söyledi. Yani 5 koyudur bana olmaz demeyin hepsine teker teker bakın)
Bu pudra yüze çok sürülürse gerçekten pul pul durabiliyo özellikle ben süngerle sürdügümde biraz öyle hissediyorum ama fırça ile uyguladığımda daha orantılı dağılıp yüzüme tam mat bir bitişle bittiğini görüyorum. Tabi bu yağlı, karma, kuru cilde göre değişen bir durumda olabilir  
Fırçayla kullanmanızı yada süngerle kullanıcaksak süngere azar azar alıp yüze yavaşça vurarak uygulamakta fayda var. Ne olur ne olmaz :) Tabi süngerle bile yapsanız en son bir fırça darbesi daha doğal bir görünüme sahip olmanızı sağlar bencee :) arkadaşlar bu pudra gerçekten tek bile uygulanabilir. Hemen uygulamak isterseniz de bir nemlendirici üzerine yine aynı şekilde uygulayabilirsiniz. Benim tercihim bb crem üzerine uygulamaktan yana. Ayrıca sim gibi ışıltılı şeyleri sevmeyenler kesinlikle bu pudrayı denemeliler. 
Kapatıcılığı konusunda açıkçası ben çok memnunum. 
Bir sorunumuz var ki oda bu pudra çok tozutuyor. 
Ben 10-12 saat dışarıda kaldığım zamanlarda 2-3 kere tazeleme ihtiyacı hissediyorum, malum havalar soğuk yüzümüz de bir hayli kızarıyor :) 

Bu pudrayı watsonstan indirimle 25 tl civarı bir fiyata almıştım. Tabi yanlış hatırlamıyorsam:) 

Mat bitişli, ışıltısız ve kapatıcılığı iyi bir pudra istiyorsanız denemeniz gereken ürünlerden deyip özetleyip yazımı bitiriyorum :)) 
                                             Resimler flaşsız, oda ışığında çekildi.
                                               Uygulanmamış hali.


                                              Alix avien terracotta no:5 uygulanmış hali. 

4 yorum:

  1. Bu pudrayı ben de çok merak ediyorum, güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol tatlım, kesinlikle alman gereken bir pudra. Eğer bir pudra alıcam hangisini önerirsin dersen ? (Kullandıklarım arasından) ya stay matta derim ki o sabitleyici herhangi bir kapatıcılığı olmuyor yada alix avien derim. Hem kapatıcı hem hafif. Gerçekten çok beğeniyorum bu ürünü :)

      Sil
    2. O zaman sevgili Alix Avien'den Bartın'a dönmeden güzel bir %50 indirim bekliyorum :)

      Sil
    3. Aynen canımm :)))) umarım alıp memnun kalanlardan olursuun :)

      Sil