Bu Blogda Ara

13 Şubat 2015 Cuma

Flormar, maybelline ve the balm allıkları

Bugün size en çok kullandığım 3 allıktan bahsedicem.
Allığı çok sert ve mat tonlarda kullanmıyorum. Açıkçası bana yakışmadığını düşünüyorum. Onun için hafif uçuk renkler ve birazda ışıltılı allıkları tercih ediyorum diyebilirim. Şimdi gelelim anlatacağım allıklara; 
•Flormar terracotta pudra no:26 peachy pink
•Maybelline affinitone allık warm copper no:75
•The balm hot mama
İlk olarak flormardan başlıyım. En sevdiğim allığım kendileri. Açıklamada terracotta pudra yazdım çünkü flormar standlarında öyle geçiyor. Yani allık grubunda değil terracotta pudra kısmında yer alıyor. Hatta bir kaç allığı yine aynı şekilde pudra standında :) kim bilir belki karma bir renk olduğundan koyu tenliler pudra olarak kullanıyorlardır. Ama ben size bugün allığı açıklayacağım. No:26 peachy pink. Adındanda anlaşılacağı gibi şeftali ve pembe tonlarını barındırıyor. Açıkçası ben 25 numarayıda denedim ama onun bana daha koyu durduklarını söylediğimde daha kadifemsi bir renk olan 26 numarayı almaya karar verdim. İçerisinde flormar terracotta allık serisinde olduğu gibi ışıltı barındırıyor ama böyle aşırı değil tam kıvamında ve hoş gözükecek şekilde. Daha önceki yazımda pudrayı mat bitişli sevdiğimi yazmıştım. Aslında birazda onun için ışıltılı ve hafif allıkları seviyorum diyebiliriz.Ayrıca belirtmeliyim ki flormarın çerçevesi çok sağlam. 1 yada 2 kere yere düşürmeme rağmen bir kırılma yaşamadım.



Gelelim 2. favori ürünüm olan maybelline no:75 warm cooper a. Aslında bu ürünün rengi yok :) gerçekten çok hafif bir rengi var. Onuda anca 3.sürüşten (belki daha fazla) sonra belli edebiliyosunuz. Ama benim hafif allıklara ve hafif ışıltıya ilgim olduğundan bu ürünüde kullanıyorum. Ürünün içerisinde kendi fırçası var ama ben biraz sert buluyorum ve onu kullanmıyorum. Bu allık kahverengi tonlarında ama koyu tenli kişilerin almasını önermem çünkü benim cildimde bile zor belli oluyor, onlar anca kapatıcı olarak kullanabilirler :)) 
Söylemek gerekirse çok kullanışsız bir kabı var. Daha önce şeftali rengini kullanmıştım bu markanın ve aynı kapta tabi. Bir kere düştü ve içindeki kapandığında onu tutan aplikatörü kırıldı. Sadece 1 düşüşte. Eh daha sonra zaten dağıldı çünkü kapalı açılıp duruyordu. Ve bu ürünümünde içi kırık çıktı allık kısmı çıkar şekilde. Ben düşürmedim ama sanırım bir şekilde yurt haliyle başına küçük şeyler gelmiş olabilir :) 




Hafif ışıltılı yapısı resimde de belli oluyor ama bu rengi göstermek için baya sürdüm, almak isteyenler pigmentasyonu baya bir düşük diyebilirim. Ona göre karar verin :) 

Geldik son ürünümüz olan the balm hot mama. Bu çoğu kişi tarafından çok sevilen bir allık. Ben kendime the balm allıklarından bir bunu yakıştırıyorum ama mat allıklarıda denemeyi düşünüyorum ne kadar sevmesemde ( belki fikrim değişir ) 
Bu markanın ambalajlarına çoğu kişi gibi bende bayılıyorum. Şekle çok önem veren biri olarak sadece bunlar için bile bu ürünleri alabilirim :) 


Ürünün bu şekilde bir koruma bandı var diyebiliriz. Yani düşürürseniz kolay kolay dağılamaz :) 
Bu ise yine flormara benzer renkte ve ışıltılı. Fırçanıza çok yoğun almayın çünkü rengi hemen geliyor zaten. Az az almak daha sağlıklı bir görüntü sağlar. 
Şeftali tonlarında güzel bir allık. 



Aradaki küçük farkları söyleyecek olursak; 
•Flormar 9gr , maybelline 4.5 gr , the balm ise 7.08 gr. 
•Aralarında en çok tozutan maybelline, diğerleri çok tozutmuyor. 
•Ambalaj olarak maybelline diğerlerine göre 1-0 geride. 
•Pigmentasyonu en kuvvetli olan the balm daha sonra flormar daha sonra ise maybelline.
•Hepsi ışıltılı 
•Fiyat olarak flormar indirimsiz 37 tl, maybelline indirimsiz sanırım 21 tl ama indirimden 13-14 tl ye alabilirsiniz, the balm ise indirimde 15-16 tl diye aklımda kalmış. 



•Son olarak flormarı gratis veya flormar mağaza veya küçük standlarından, maybelline i gratis veya watsonstan, the balm ı ise gratisten temin edebilirsiniz. 

Hoşçakalııın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder