Bu Blogda Ara

13 Şubat 2015 Cuma

Missha m perfect cover bb krem

missha m perfect cover bb krem
Eveet gelelim bb cremleree :) 
Uzun süredir kapatıcılığı yüksek bb crem araştırıyordum ki (uzun bir ara geçti ama elimdeki açık bb cremi bitirmek istedim) missha ile karşılaştım. Aslında elimde the balm shelter vardı hatta stoklamıştım da ama ankara kentpark mağazasında missha %20 indirime girince dayanamadım. Benim için kullandığım bb cremde kapatıcılık çok önemli tabi ondan daha önemli bişey de varsa oda ten tonuna uyması.
Ne kadar cildin rengini alıyor deselerde ben istediğim tonları yakalayamıyorum. İşte misshaya bu yönde. Hayran kaldım. Ben 21 numara beyaz tenliler için olanını kullanıyorum. 21 den açık birde 13 var ama sanırım o süt beyaz tenliler için. Açıkçası küçük deneme boyu aldım ama deneme fırsatım olmadı. Belki onun tonuda hoşuma gidicek bilemiyorum. Ama söylemeliyim ki aradığım beyazlık tonunu kore markası missha da buldum. Tabiki herkesin beklentisi farklıdır benim için bu renk tonu çok önemli olduğundan tekrar alınacaklar listesine eklendi bile.




Gelelim missha m perfect cover bb cremin özelliklerine;
*SPF 42 PA +++ yüksek güneş koruma faktörü
*Kırışıklık kapatıcı ve giderici onarıcı özelliği
*Cilt yaşlanması ve geciktirici özelliği
*Akne /sivilce /leke/onarma ve kapatma özelliği
*Cildi nemlendirme ve hava alma özelliği
*Ortalama 12 saat ciltte kalma etkisi
*Yüzde orta derece kapatma özelligi(bitkisel olduğu)için
*Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği
*Mükemmel bir makyaj altı fondöten krem bazlı özelliği, orta derecede kapatıcılık
*Ölü deriyi ve hücreleri yenileme özelliği
*İçeriğindeki inci tozu sayesinde cildi beyazlatma özelliği
*Cildi sıkılaştırma/besleme özelliği
*Cildin canlı parlak ve sağlıklı ışıl ışıl yapma özelliği
*Gün içerisinde temizlenip tekrar uygulanma ihtiyacı duymaz. 

Bu özelliklerin çoğu için okuyunca evet cevabını verdim. Çok güzel bir kapatıcılık,güneş koruması,cildi beyazlatma,ben fondöten altına kullanmıyorum çünkü fondöten kullanmıyorum ama bence çok özel bir şey olmadıkça kapatıcılığı fondöten düzeyinde, uzun süre ciltte kalma tamamiyle doğru. Eh bir bb crem daha ne yapsın??? Sanırım missha türkiye online internet sitesi var orda satılıyor ama eğer ankarada yaşıyorsanız bence mağazasına gidip bir deneyin öyle alın derim. Açıkçası ben 13 alırım diye gidip 21 aldım. 
Dipnot: ilk sürdüğünüzde hafif grimsi bir renk alıyor ama merak etmeyin 5-10 dk içerisinde kendi renginize dönüyor :) 

Cildinizi güzelce temizledikten sonra nemlemdiricinizi sürüp yüzünüzün emilmesini bekleyin ve emilince bb cremi uygulayın. Ben daha sonra pudra ile biraz sabitliyorum, daha kalıcı oluyor. Tabi bu size kalmış.
sizinde kullanıp beğendiğiniz bb kremler neler acaba :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder