Bu Blogda Ara

6 Mart 2015 Cuma

8 mart kadınlar günü rossmann indirimi

Merhabalarr bugün rossmann indirimi başlamış bulunmakta bilginizee :)
Bende kalabalıkta gezmemek için sabahın erken saatlerinde ( daha indirim etiketleri yapıştırılmamıştı düşünün ) kentparka gittim. Aslında amacım rival de loop young tan bir çok şey almaktı ama asıl indirim young olmayandaydı :D daha bir çok üründe indirim vardı ama ben bu markanın ürünlerini çok merak ettiğimden bunları almak istedim. 

8 mart rossmann indirimi

•ısana hair spray
•rival de loop lipliner no:6
•rival de loop eyeliner no:8
•rival de loop natural touch concealer no:1
•rival de loop cover stick no:1
•rival de loop eyeshadow base

İlk olarak spreyi hep çok merak ediyordum yani iyi mi kötü mü diye, denemek istedim. Fiyatı: 5.99

Kalemlerin rengini çok beğendim. Biri dudak için biride göz için. Dudak için olanı 2.09, göz için olanı 2,39

Natural touch concealer ise bloglarda okuduğum kadarıyla beğenilen bir ürün, denemek istedim yine :) fiyatı: 3.89

Cover stick ise benim elime gelince amaan indirim var alayım dediğim bir ürün oldu. Fiyatı: 2.69

Ve dee göz bazı. Bu ürünüde yine bloglarda görmüştüm. Beğenildiğini okudum birde ben kullanayım dedim. Fiyatı: 6.99

Göz bazı ve sprey haricindekiler %50 indirimli fiyatları. 

Bu arada rt fırçalarda %30 indirim var almak isteyenler rossmanndan temin edebilirler :)  


5 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım hepsinide

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Rival De Loop ürünlerini çok seviyorum.
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin memnun kaldığın ürünler neler canım? ben ilk defa kullanıcam :)) çok teşekkürler :)

      Sil