Bu Blogda Ara

5 Mart 2015 Perşembe

8 mart kadınlar günü indirimi ❤️

Uzun bir süredir okulun başlamasından kaynaklı yazamadığımı başta belirtmek istiyorum :) ama tabi indirimler başlayınca bende boş bir vakit bulup yazmak istedim . Benim bu indirimde gratisten aldıklarım;

8 mart gratis indirimi

•the balm nude tude
•the balm meet matte
•listerine total care ağız temizleme suyu
•maybelline falsies black drama
•cam törpü
•benri pamuk 

Sadece meet matte için tam 4 tane gratis gezdim ve sonuncusunda buldum ve oda son olandı yani dakikalar sonra gitsem bulamayabilirdim :) bu paletler özellikle nude tude uzun zamandır almayı düşündüğüm paletlerdi. Zaten artık bunun yazısını uzun uzun yazmaya gerek yok. Herkes the balm ın ve paletlerinin ününü biliyor :) fiyatlarına gelecek olursak nude tude 42 tl , meet matte 36 tl 



Maskaraya gelecek olursak, çok övüldüğü için almak istediğim bir üründü ve kararımı orda verdim aslında başka bir zaman almayı düşünüyordum, bu indirime kısmetmiş :) fiyatı 15.25

Benri pamukların 3 al 2 öde kampanyası olduğundan pamuğum olmasına rağmen aldım :) tanesi 1.50 tl 

Listerine ni ise daha önce yeşilini kullanıp memnun kalmıştım daha sonra colgate kullandım onu pek sevemesem de yine de pek farkları yok yani :) indirimde diye hiç aklımda yokken aldığım bir ürün oldu :) fiyatı 10.90 

Cam törpüde birden karşıma çıkınca attım sepete. Fiyatı 2.75
8 mart kadınlar gününün ilk alışveriş gününde bunları aldım. Sanıyorum ki alışveriş günleri bitene kadar bir kaç eksik daha bulur alırım :D  bu arada gratiste 5-6 martta yapacağınız alışverişlerin %25 i puan olarak geçiyor. Sanırım bunu ayın 10 undan itibaren kullanabilicez. Emin değilim fakat alışverişte öyle bir şeyler duydum gibi oldu :) 

Herkese iyi alışverişleer :D 


4 yorum:

  1. herşeye zam gelmiş ben nude dude'u geçen indirimden 34 TL.'ye almıştım :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %40 indirim vardı canım belki ondandır. Ama yinede evet kozmetik ürünleri gün geçtikçe pahalanıyor :((

      Sil
  2. hepsine bayıldım. sadece listerine'in moru sanırım o ismini bilmiyorum bana çok acı gelmişti. umarım sende öyle bir sorun olmaz =) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canıım :) Denedim ve ağzım yandı resmen hiç hoşuma gitmedi ama mecbur kullanıcam, sulandırmayı düşünüyorum :D

      Sil