Bu Blogda Ara

20 Şubat 2015 Cuma

The balm sexy mama transparan pudra

Bugün çok konuşulan, merak edilen bir pudrayla karşınızdayım :) Duymayan kalmamıştır artık bunu ama yinede bende kendime göre yorumlayacağım. Aslında ben önceden çok pudra insanıydım ama zamanla bb kremler çıkınca pudra yerini bb kremlere bıraktı :)


Bugünün konusu olan the balm sexy mama transparan pudraya gelicek olursaak açıkçası ben uzun süredir başka pudralar denemekten bu pudrayı bitirememişim ama yinede bayağı kullandım. Bir süre gerçekten hep bu pudrayı kullanıyordum. Şimdi yapısına gelecek olursak, yapısı biraz sert ve çok ince. Yani yüzünüzde gizlicek hiçbir şeyiniz yoksa bu pudra ince yapısıyla hoşunuza gider ama eğer küçücük bir iz bile varsa belli eder. Yani demek istediğim kapatıcılığı bana göre sıfır. Ki daha önceki yazılarımda da belirttim, benim için pudrada en önemli özellik kapatılığı yüksek olması, sebebi ise zaten bb krem yüzümüzü sadece aydınlatıyor ve çok aşırı kapatıcılık sağlamıyor. Bende kapatıcılığı olan pudralarla onu sabitlemeyi tercih ediyorum.


Ciltte kalıcı değil bence. İlk sürüldüğünde hadi en fazla 1-1 buçuk saat dursun ki bence o kadar bile durmuyor, tazelemek istiyor. ( ben elimi yüzüme çok götürürüm belkide ondan ama bilemiyorum ) Tekrar söylüyorum ki pudra çok ince ve kapatıcılığı yok yani kapatıcı bir ürününüzle parlamanızı engellemek için sürerseniz çok memnun kalırsınız çünkü yapısı ağır değil.
Bildiğim kadarıyla bu pudra parlama önleyici olarakta adlandırılıyor. Evet o konuda bir şey diyemem her pudra gibi parlaklığı alıyor. 
Rengi çook açık gözüksede bu pudra esmerlerede uygun. 
İçinde paraben yok diye biliyorum yani içerik olarak temiz diyebiliriz :) 
Şunu da itiraf ediyorum ki ben bu pudrayı çok önceden almıştım ve hiç araştırmadan sadece kabına aşık olarak :) The balm ın bu ambalajlarına bir hayran kitlesi zaten var ama :D 

Yani söyle bir özetleyecek olursak, bu pudra cilde zararlı değil, bu pudranın kapatıcılığı yok, bu pudranın özelliği parlama önleyici olması, yapısının çok ince olması. Ben krem ürünler üzerine pudra uygulamayı sevdiğimden arada bb kremimin üzerine kullanıyorum ama fondöten üzerine daha kapatıcı olucaktır :) 
Ayrıca ürün 7.08 gram. 


Fiyatıda çok önceden almıştım unuttum ama indirimde çok uygun bir fiyata geliyordu :) 

Uygulanmamıs hali;


Uygulanmış hali;


7 yorum:

  1. canım güzel bir yazı olmuş aynı zamanda blogunu çok begendim takibimdesin :)) Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim tatlım bende hemen geliyorum :)))

      Sil
  2. İndirimlerde mutlaka alınması gereken ürünlerden :) Benim bloguma da beklerim sevgiler :) http://olininguzellikdunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Başarılı bir blog. :) The balm ürünleri zaten çok seviliyor. Bloğuma davetlisin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) bakıyorum hemen :)

      Sil