Bu Blogda Ara

23 Şubat 2015 Pazartesi

Sivilce lekeleri icin krem ❤️

Eveet herkese merhaba :) bugün size evde hazırladıgımız bir gece kremi olarak geçiyor ama gündüzde kullanılabilen bir krem tanıtıcam :) artık o kadar inancımız kalmadı ki sivilce geciren, sivilce izi geciren diye okudugumuz yazılardan.. Keske hepsi ise yarasa ama tabiki cogu yaramıyor. Simdi size gercekten hem uygun fiyata hemde kullanan cogu kisinin begenisi üzerine bir krem tarifi veriyorum. Bu arada bende bunu dün ögrendim ve kremimi yeni hazırladım hemen yazmaya geldim buraya :)))



1 madecassol krem
1 bepanthol
E vitamini( ben ampül seklinde aldım) 

Tarifte bu kremlerin tüm tüpünü koymuşlar ama ben yarım tüp yaptım, ilk önce bir denemek lazım. Zaten krem kabım anca yetti :)


Simdi ilk önce boş bir kabınız varsa onu güzelce yıkayın temizleyin icine krem bosaltabileceginiz sekilde ayarlayın sonra madecassol kremin yarım tüpünü bosaltın kabınıza, daha sonra bepanthol ün yarısını da onun üzerine bosaltın. En son ben 1 ampül e vitamini koydum çünkü okudugum yerlerde tüm tüpleri bosaltanlar 2 ampül koymus bende oranlayıp bu şekilde kullandım ama isterseniz 1,5 yada 2 adet koyabilirsiniz. Ama dikkat edin ki e vitamini besleyicidir :) hani bir söylenti vardı nivea kremlerde e vitamini var ondan tüylenme yapıyor falan diye :) yani aslında tarifin oranını siz belirleyin. 



Fiyatları ise çok uygun. Bu üçü toplam 20 tl tuttu. Sanırım e vitamini 4 tl, madecassol 7 tl ve bepanthol de 9 tl idi. 
umarııııım ise yarar diyip ben bugün kullanmaya basladım. Acıkcası sabahları kullanmayın diyenler olmuş ama sanırım onlar içine a ve c vitaminide eklemis. Bu vitaminler sanırım güneste iz bırakıyormus. Kimse adam gibi kesin bir tarif ve yazı yazmadığı için acıkcası bende sizleri yanlıs yönlendirmek istemem. Birde arkadaşlar uyarmakta fayda var, bu ilaçlar size alerji yapabilir. Eğer öyle bir etki olursa bir doktora görünün ve son olarak sanırım ciltte soyulma yapabiliyormuş güneşte ki ben sanmıyorum çünkü bepantholle bir tutulan bir krem yani yara kapatma, iyileştirme olan bir krem. Onun için kullanmaya basladım bir süre kullanıp sizide aydınlatıcı bir yazı yazıcam insallah :) 
Sonuc olarak uygun fiyatlı olduğundan denenebilir bir krem karısımı. Ben asıl gece kremi olarak kullanıcam ama duruma göre gündüzde makyaj altına kullanmayı düsünmüyo degilim. Krem yumusacık ve cok hos kokuyor :) çok ince bir tabaka sürmeniz yeterli olacaktır :) 
Zamanla yorumlarımı yazıcam, hoscakalıın :) 

5 yorum:

  1. Merhaba tatlım bloğumdaki 8 mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davetlisin katılırsan mutlu olurum son gün 25 şubat:) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım meşguliyetimden kaynaklı katılamadım :( başka sefere umarımm

      Sil
  2. Memnun kaldınız mi ise yaradı mi sonuç nedir 😂

    YanıtlaSil
  3. Sivilce izlerine iyi gecirdi mi? Geçirdi isede ne kadar sürede geçirdi ?

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil